Sprzedawcy oferują swoim klientom wiele, nic jednak nie zrekompensuje niskich rachunków za energię. FORTUM, dbał zawsze o dopasowanie stawek, oferował nawet prąd za darmo, co jeszcze przygotował dla klientów?
iBOK fortum
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, Skorzystaj z bezpłatnego, całodobowego Internetowego Biura Obsługi Klienta. A w nim znajdziemy szybki dostęp do – swoich rachunków, – odczytów oraz zawartych umów, – odczytów ciepłomierzy i wodomierzy, – rozliczeń i płatności, – analiz zużyć ciepła oraz analiz płatności. Ułatwieniem jest to, że Internetowe Biuro Obsługi Klienta zapewnia kontakt z Fortum 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z dowolnego miejsca, jeśli tylko mamy dostęp do Internetu. Ponadto iBOK to – bezpośredni kontakt ze swoim Opiekunem Klienta oraz – opłacanie wybranych faktur za pośrednictwem systemu PayByNet. Wielu sprzedawców energii oferuje darmowy dostęp do tego typu platform, dzięki nim zyskujemy szybki dostęp do informacji i danych, możliwość wykonywania analiz zużycia ciepła i analiz płatności, możliwość dokonywania płatności bez wychodzenia z biura lub domu. Fortum gwarantuje poufność danych i bezpłatny dostęp poprzez przeglądarkę internetową z każdego miejsca na świecie. Aby skorzystać z iBOKa należy założyć konto na stronie internetowej www.online.fortum.pl dostarczyć wypełniony formularz rejestracji iBOK do dowolnego Biura Obsługi Klientów.
Zgłoszenie awarii online
Zgłoszenie techniczne online, to internetowy formularz kontaktu. Zgłoszenie pozwala na szybkie i sprawne dotarcie z informacją o awarii do służb technicznych, działających z ramienia Fortum. Wystarczy uzupełnić wszelkie pola wymagane w formularzu. Osoby, które nie korzystają z Internetu mogą dzwonić pod numer infolinii jaką poda fortum.
Sms alert – tylko dla Wrocławiaków
Sms Alert czyli usługa automatycznego powiadamiania o awariach i usterkach sieci ciepłowniczej, do jakich może dojść w miejscu pracy lub zamieszkania. To Fortum jest nadawcą wiadomości sms, wysyła informację w formie krótkiego tekstu na numery telefonów komórkowych Klientów, w przypadku gdy dojdzie sytuacji wymagającej interwencji technicznej.
E-faktura duon
e-faktura od lat dostępna u sprzedawców prądu. Faktura online to wygodny, bezpieczny i ekologiczny sposób poinformowania o płatnościach. Miliony wystawionych faktur pochłaniają ponad 60 mln kWh energii, a skoro cena kWh nie jest niska to warto oszczędzać. Produkcja takiej ilości papieru to ponad 8,9 litrów wody i około 120 tys. Wyciętych drzew. Aktywuj usługę e-faktury w duon logując się na swoje konto, włącz opcję e-faktura, podaj dokładny adres e-mail na jakim ma przychodzić rachunek.
Formy płatności
Dogodne formy zapłaty rachunku za prąd są na wagę złota, nie musimy pamiętać o terminach płatności, jeśli wybierzemy polecenie zapłaty, wystarczy uruchomić usługę w twoim banku a sprzedawcy przesłać uzupełnione polecenie zapłaty, a na podstawie faktury w dniu jej wymagalności, bank automatycznie dokonuje za ciebie rozliczenia należności.
Nie wiesz gdzie opłacić rachunek, gdyż trudno Ci przekonać się do nowinek technicznych? Fortum przygotował dogodne formy zapłaty za faktury za ciepło: polecenie zapłaty i możliwości opłacania należności w punktach TansKasa, a także korzystania z usługi VIA™ – Moje Rachunki.
Punkty TansKasa umożliwiają zapłatę za fakturę w kasach wybranych sklepów (supermarkety, hipermarkety) i punktów usługowych (np. sieć Kolporter). Wystarczy przy okazji codziennych zakupów mieć ze sobą fakturę za ciepło. Dla Klientów Fortum usługa ta jest całkowicie bezpłatna. Bezpieczeństwo realizowanych transakcji jest gwarantowane przez Bank BPH.
VIA™ – Moje Rachunki to usługa firmy BillBird S.A. dzięki której możliwe jest dokonywanie opłat za rachunki w kasach sklepów oraz na wybranych stacjach benzynowych. Opłacając rachunki od Fortum w punktach VIA™ – Moje Rachunki nie poniesiecie Państwo dodatkowych kosztów.
BillBird S.A. przejmuje odpowiedzialność za wszystkie transakcje i zapewnia ich bezpieczeństwo od momentu potwierdzenia przyjęcia transakcji.