DUON OPINIE

Zmiana sprzedawcy energii to szansa na niższe rachunki. Jednak media internetowe, prasa i telewizja a nawet sprzedawcy czasem wątpią w to czy zmiana sprzedawcy jest opłacalna? Skoro walka o klienta odbywa się na różnych płaszczyznach to dlaczego nie zdyskredytować innego sprzedawcy w oczach klientów.  

1. Znajdujemy interesującą nas ofertę sprzedaży prądu.

2. Kontaktujemy się ze sprzedawcą i zamawiamy ofertę.

3. Sprzedawca przedstawia dla egzemplarze umowy. Do umowy dołączone będzie również pełnomocnictwo
do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy. to sprzedawca zajmuje się formalnościami. Co jeśli spotka nas los jednego z odbiorców, który pisze –

Zostałem perfidnie oszukany. Przedstawiono umowę na która miała być na 2 lata a później podpisali i wpisali 4 lata. Odczekali 3 tygodnie przysłali tak żeby nie można było odstąpić. Socjotechniki agresywnej sprzedaży. Jęk najdalej od tej firmy. Rozmawiałem z poszkodowanymi, wszyscy bezradni a Urząd Ochrony Konsumentów milczy. Zgloszę sprawę do prokuratury

4. Aby się wystrzegać przed złymi praktykami, wszelkie umowy i regulamin czytamy. Dopiero znane nam z treści dokumenty podpisujemy i odsyłamy na wskazany adres.

5. Pocztą otrzymamy jeden egzemplarz umowy sprzedaży energii zatwierdzony przez sprzedawcę oraz nową umowę na dystrybucję energii, która została zawarta w Twoim imieniu.

6. Po 30 dniach bo tyle jest na wejście nowej umowy sprzedaży prądu w życie otrzymywać będziemy niższe rachunki za sprzedaż od nowego sprzedawcy, i rachunek za przesył/dystrybucję od OSD.

Ofertę cenowa DUON chwali sam Samcik na swoim blogu

Duon rywalizuje o nasze względy w stylu iście kowbojskim. Ceny ma niższe od dużych firm, takich jak Enea, Energa, czy RWE. A do tego sprzedaje prąd w sposób dość… hmmm… energetyzujący.

ale czy faktycznie darmowe godziny to droga do sukcesu? Gdyby nie pora darmowego prądu od 22.00 do 6.00 oraz między 13.00 a 15.00. W pozostałych godzinach cena nie różni się bardzo od oferowanej przez największych sprzedawców prądu na rynku – wynosi 0,31 zł za kWh prądu. Oszczędności można by wyliczyć bardziej dokładnie, tak wszystko zależy od nas. Od tego czy to nam będzie się chciało wstać nastawić pranie czy ładować komputer. DUON fortum opinie, są mieszane, głównie obrywa się lokalnym punktom sprzedaży jak i handlowcom. Może umowę na sprzedaż energii warto podpisać tylko z główną siedzibą?

Firma Duon stosuje nieuczciwe praktyki przedstawiciele przedstawiają się za lokalnego sprzedawcę i obiecują tańszą energię a przy okazji załatwią za Was inne formalności np. zmiany adresu, zdjęcie licznika w nieużywanym obiekcie,i inne złote góry i oni razu nie wspomną że są z Duonu a Wy majac zaufanie do swojego dostawcy podpisujecie upoważnienie do załatwienia w Waszyn imieniu. Prawda wychodzi na jaw po 14 dniach i okazuje się ze jest to podpis pod umową na 48 m-cy i dowiadujecie się że za odstąpienie grozi kara 50 zł za 1 m-c a stawka z księżyca.Nie próbujcie składać skargi bo firma odpowie Wam że trzeba czytać co się podpisuje a praktyki ich przedstawicieli są uczciwe i spełniają standardy i tylko złapany podstępnie klient zna prawdę. Strzeżcie się tej nieuczciwej firmy jak ognia bo przez chwilę nie uwagi narazicie się na ogromne straty i kłopoty. Pytam też gdzie nadzór nad takimi firmami i dlaczego takie praktyki są dopuszczalne co na to UOKiK i URE ,chyba ze nie ma wiedzy o tych praktykach ,więc trzeba będzie ich może powiadomić . Unikajcie Duonu oni grają nieuczciwie.

Tak czy inaczej o ukaraniu DUON nic nie było słychać.

One thought on “DUON OPINIE

  1. Jestem w trakcie zmiany dostawcy prądu z PGE na Fortum (Duon).
    Powiem tyle, że umowę podpisałem pod koniec października, Fortum czekał (nic nie robił) kolejne 14 dni kiedy od umowy można odstąpić, później powiedziano mi, że musi miąć jeszcze cały miesiąc kalendarzowy czyli pozostała część listopada już się nie liczyła a musiał minąć cały grudzień. Aż od 01/01/2017 Fortum został moim dostawcą. Ale….. zmiana grupy taryfowej (z G11 na G12) odbywa się oddzielnie już po zmianie dostawcy. Czyli Fortum dopiero w drugiej połowie stycznia wysłał zlecenie do PGE na zmianę licznika, a to też trwa, czyli w połowie lutego będę w “pełni” korzystać z nowej oferty. Czyli po 4 miesiącach!!!!! Twierdzenie: “nr 6. Po 30 dniach bo tyle jest na wejście nowej umowy sprzedaży prądu w życie otrzymywać będziemy niższe rachunki za sprzedaż od nowego sprzedawcy, i rachunek za przesył/dystrybucję od OSD.” – jest mocno naciągane!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *